środa, 15 czerwca 2011

Teraz trochę o sztuczkach...

 Witam wszystkich !
Co u Nas ? Wszystko w porządku. Lucy jest już w pełnej formie i ponownie zaczęłyśmy ćwiczyć ;)
    Co umiemy ? Spooro tego. Podam kilkanaście z wielu, które Lu potrafi :   
*siad 
*slalom między nogami przodem i tyłem
*leżeć
*podaj łapę lewą i prawą
*na miejsce 
*aport
*zostań 
*ósemka przodem i tyłem
*obrót
*krok/step hiszpański
*przynieś buta,smycz 
*zejdź
*poproś
*piątka 
*daj
*trzymaj
*masz /nie bierz
*buzi
*a kuku
*wstań
*zdechł pies
*szukaj
*naokoło pani
*skok przez ramię
*skok przez nogę  * cofaj się 
*ukłon 
*wjazd tyłem
*wskakiwanie na ręce (po tym mnie zawsze bolą nogi :D)
*łapy na ramię
*przybijanie dwoma łapami naraz 
*pa,pa na do widzenia
*hop na plecki
*gra w 3 kubki
*pies kuleje (w trakcie nauki)

Czego chcemy się nauczyć:
*stanie na stopach 
*świadomości zadku 
*krzyżowania łapek
ii.. turlania się.. mamy z tym wielki problem..  :/


Pozdrawiam serdecznie !  

 
  

4 komentarze:

  1. Jaka twoja Lusia jest mądra .
    Moja to taki manifest ideału ; ) . Głupota mojej suni nie zna granic , owszem jest wychowana , zna komendy , ale nie zna ich dużo . A jak zna to nie wychodzą tak jak powinny .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale ona ma łepek do sztuczek mądra psina!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale westie są mądre :) A co to za sztuczka 'świadomość zadku' i 'gra w 3 kubki' ? :) Wydają się śmieszne:) Ja zaczęłam uczyć mojego psa dopiero gdy miał 7 lat... dopiero wtedy się obudziłam, dostałam go gdy miałam 6 lat :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz duże ambicje:)
    Inteligentny psiaczek z Lucy.
    Pozdrawiam i zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń