czwartek, 16 czerwca 2011

Mała przemiana..

Witam!
U Nas jak zwykle w porządku, mieliśmy mini-frisbowy trening . Lu ślicznie łapała backhandy . Jestem z niej dumna  :D 
Dzisiaj Luśka była u fryzjerka przed wakacjami. Prosiłam ją, żeby obstrzygła ją na krótko, żeby miała 'luźno' bo wakacje u babci na wsi będzie spędzać- trzeba by było ją codziennie kąpać i bardzo dokładnie czesać.

A teraz zdjęcia przed...



I po strzyżeniu..


      I jak?  Wiem nie powala, ale tak jak mówiłam miało być na króciutko i jest ;)

 Pozdrawiam !

P.S: W weekend planujemy sesję ''sztuczkową''  

11 komentarzy:

  1. To ona nie jest trymowana ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka przemiana ;)
    czekam na sesję sztuczkową, pewnie będzie długa bo w końcu tyle umiecie :D Zapisujecie się z Lu na zawody agility wrześniowe...? To byłby niezły laaans^^ Albo na frisbee w klasie "bonsai" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy nie jest trymowana, wiem że powinny być trymowane ale tak też jest dobrze, ma przez to miękki włos i jak się do niej przytulasz to czujesz taakie miękkie futerko <3
    Na zawody Agi i frisbee się nie zapisujemy ale na to przyjdzie jeszcze czas, lansu nie będzie ale za rok.. napewno !

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha ; >
    Ja swoją sama trymuję , nie mam zamiaru płacić 100 zł za zabieg , po za tym nasza fryzjera nie była zbyt sympatyczna ; <
    Masz może gg ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś bardziej podobała mi się przed wizytą u fryzjera. Tak czy siak słodka jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ważne jak wygląda, ważne, że fyrzurka jest praktyczna, bo o to chodzi w sumie - psu nie jest gorąco a i ty się przy niej nie narobisz i wszyscy sa szczęśliwi ;))
    Głowa mi się tylko bardziej podobala przed strzyżeniem, bo teraz jest taka jakaś nie okrągła i dziwnie wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sama goliłam, ale westiki się trymuje;)
    No i są szorstkowłose więc poco robić z nich miękasy:p No i jak są golone na łyso to wcale nie sprawia że im chłodniej bo sierść chroni przed słońcem;)
    Ja lubię łyse psy więc nie powiem że jest brzydko ale jeśli chodzi o westiki to lepiej jak są Westikami czyli trymowane;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej:) Ślicznie Lu wygląda:)I przed, i po :D
    Czekam na sesję sztuczkową i nagraj też filmiki :))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Lucy wygląda w krótkich włoskach przepięknie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna psinka,lubię tę rasę.Wolę jak terrier ma więcej sierści,ale ostrzyżona też jest sliczniutka.Pozdrawiam i zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń