wtorek, 10 kwietnia 2012

Nowy zakup

Witam!
Tak jak w tytule chciałam się pochwalić niedawno zakupioną obrożą i smyczą :)
Poza tym u Nas wszystko ma się świetnie. Zostawanie idzie w dobrym kierunku tylko z przywołaniem troszkę gorzej. Zamierzam powrócić do nauki świadomości zadu na książkach od jutra ;)
Dzisiaj oprócz wieczornego treningu Agility się byczymy na kanapie, bo wczoraj Lu wróciła ze wsi wybiegana i wymęczona. Dodatkowo zaserwowałyśmy jej z mamą kąpiel pod prysznicem za co ma dziś na mnie focha :P
W ten weekend planowane są treningowe zawody (podobne jak te o których pisałam poprzednio) i oczywiście jeśli będą, jedziemy ;D
To już na dzisiaj wszystko, następny post postaram się napisać w niedzielę i porobić kilka zdjęć z nauki świadomości zadu (z treningu też jak najbardziej będą)
Pozdrawiam i na koniec jeszcze dwa zdjęcia Lucy z nowym nabytkiem :

20 komentarzy:

  1. Ja chcę treningowe zawody, ja chcę, ja chcę!
    Zazdroszczę :D
    p.s. za trudne dla mnie te zabezpieczenia antyspamowe do odczytania XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta obróżka,. Chyba już każdy agilitowy-zapaleniec ją ma! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Powodzenia na zawodach :) A co do twojego pytania to tak jest grzeczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę sukcesów. Bardzo ładny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta activdogowa obróżka , mam wrażenie że smycz jest z MacLeathera .Jak tylko będziesz miała filmiki z treningów , koniecznie je wstawiaj !
    Pozdr.Magda i Bejka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestawik! Pasuje twojej psinie!

    OdpowiedzUsuń
  7. super Lucy.podziwiam ją.
    Super twój blog.Na prawdę.:)
    dodaję do obserwatorów i liczę na mały rewanżyk;)
    Pozdrawiamy
    http://majloblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta obroża i smycz! ;-) Tylko pozazdrościć :D Nam ostatnio również nie wychodzi przywoływanie, a zostawanie to masakra- fajnie, że wam wychodzi :)Teraz jest czas fochniętych psiaków ;d Co blog to foch, to chyba przez tą wiosnę :D Uwielbiam oglądać wasze zdj. i śliczną Lusię ;-* Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulujemy udanego zakupu:D W końcu wam to przywoływanie wyjdzie, zobaczysz. Fajne zdjęcia:)
    Pozdrawiamy i dziękujemy za miły komentarzyk:]

    OdpowiedzUsuń
  10. Lu wygląda, jak agilitowy zawodowiec. Obróżka zdecydowanie do niej pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna smycz :)
    I obróżka też .
    Pozdrawiam i zapraszam do nas .. nowy post !
    LILI & KASIA

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna obróżka i smycz.
    Zazdroszczę treningowych zawodów i życzę powodzenia ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta Twoja Lucy :D zdjęcia bombowe.Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego bloga http://westybzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba smycz i obroża :D
    Powodzenia w szkoleniu ;)
    Pozdrawiam, Agata z watahą!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah jaka śliczna :3 Ja niedługo też kupuję
    Rosie nową obrożę a smycz to nee :p
    Śliczny blog będę regularnie odwiedzać ;)
    Wpadnij czasem do nas :p
    Pozdrawiam z Rosą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna =) Fajny blog! Zapraszam do mnie http://everydaybeny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie nooo ale słodziak z psiaka:) Można się zakochać:) W nowej obróżce jej oczywiście do twarzy:P Będę tutaj częściej zaglądać, jak czas pozwoli to zapraszam do mnie:P Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. To powodzenia w dalszej nauce świadomości zadka. ;)
    Jestem tu nowa :D. Masz bardzo ładnego Westa.

    OdpowiedzUsuń